2.23.2014

170









Legat hemma i stort sätt hela veckan pga feber och sånt där en får när en blir sjuk.
Men på fredagen så trotsade jag min feber och huvudvärk och åkte iväg med några för att titta på när Dolores Haze spelade.
Dom finns på spotify att lyssna på om ni är nyfikna, riktigt bra är dom också.
Efter det så åkte jag och Maja hem till henne och lagade mat.
Vi satt uppe till 5 och ritade, lyssnade på musik och åt mat.

Och sedan vaknade vi runt 10 och chillade kvar i sängen nån timme för att sedan göra pannkakor
och dra oss vidare till stan.
Det var tänkt att vi skulle åka å titta på en utställning på söder, en vän till Maja.
Dock så klarade jag knappt av att vara i stan pga inte frisk. Så åkte hem, kom hem vid 3 och sov till 23:00.
Vaknade för att äta och sedan sov jag vidare tills nu. Och är fortfarande helt slut.
Oroar mig lite då jag ska jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar