3.03.2014

18.












18.

Väcktes på morgonen av mamma, pappa, jsocks och Moa.
Fick några saker på morgonen bland annat ett batteri och en filmrulle till min analoga olympus.
Sedan åkte vi vidare för att hämta upp min älskade storebror som kommit upp från Skövde för att fira mig.
Efter vi hämtat upp honom så åkte vi till min storasyster för att fixa en brunch för min släkt och vänner.
Släkten kom och jag och Moa gick för att möta upp Hannes, Ebba, Edvin, Towe, Maja & Andrea.
När vi alla var samlade hos min storasyster så blev det mat, fika, musik och häng med alla.

Senare när släkten åkt så började jag och de andra dra oss in till stan.
Vi hängde ett tag hos Andrea innan jag, Edvin och Ebba gick för att möta bland annat Cg, Clem, Nicki co. för att gå till Dovas och dricka öl.
Efter vi varit där ett tag åkte vi till Under Bron.
Kom hem runt halv 6 för att sedan dra mig upp bara några få timmar efter för att åka till Sundbyberg och tatuera mig hos Moas mosters man Dawid i hans salong som heter Old Number Five.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar